هیئت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)

هیئت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)

گروه فرهنگی کهف الحصین
هیئت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)

هیئت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)

گروه فرهنگی کهف الحصین

تا چند پوشانی رخت در این زمستان ای بهار

 تا کی به پشت پرده غیبت نشینی جان من**از رخ عیان کن بر جهان ای یوسف کنعان من 

 


 در کوچه های بی کسی یک نای در جوش و خروش ٬ هر جمعه گویی می رسد بانگ انا المهدی به گوش ٬ با اینهمه جرم و خطا من خود حجاب گشته ام ٬ این جمعه هم آمد ولی درد فراغت تازه شد ٬ این ماتم هجران تو مولا چه بی اندازه شد .


تا چند پوشانی رخت در این زمستان ای بهار****پایان بده با دیدنت بر ناله های انتظار 


 کم کم دلم از این و از آن سیر می شود **** با چشم مهربان تو تسخیر می شود 

هر روز پشت پنجره می ایستم و بعد **** اشکی که دانه دانه سرازیر می شود 

این خوابها که همسفر هر شب من هست **** یک روز مو به مو همه تعبیر می شوند


 

در انتظار دیدنت هر روز و شب طی می شود **** پس وعده دیدار این هجران بگو کی می شود 


 

ابر بهارم یبن الزهرا **** تا کی ببارم یبن الزهرا 

ای آخرین مسافر دنیا کجایی **** ای یوسف صحرایی زهرا کجایی  


 

شاها نظر به ما کن **** لطفی بر این گدا کن 

در یک قنوت نمازت **** آقا ما رو دعا کن 

یبن الحسن کجایی **** یبن الحسن کجایی  

دلم هوای دیدنت کرد **** یا طلعت الرشید برگرد 


 

 ای روشنی بخش دلم تو آفتابی **** کی میشود بی پرده بر دنیا بتابی 

یه سر اگه شد آقا بیا تو روضه ما **** تا از شرار آهت آتیش بگیره اینجا  

 

همراه خود ای بی قرینه **** یه شب مارو ببر مدینه  

شاید مرا یک شب کنار خود نشانی  

بالای قبر مادرت روضه بخوانی 

روشهاز آن جوانی  که شد قدش کمانی  

هم شد مویش سپید و هم رویش ارغوانی 

  


 

السلام علیک یا ابا صالح المهدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد